Wij regelen de papieren rompslomp
Heeft u uw asbestdak al op orde? Wij helpen u graag met de vergunningen, mogelijke subsidiesen/of fondsen en de asbestinventarisatie. Dat scheelt een hoop tijd en gedoe.
ABF B.V. ontzorgt:
- Verzorgen vergunningen (sloopmelding).
- Uitvoeren asbestinventarisatie.
- Aanvragen subsidies.
Behoefte aan expertise?
Het aanvragen van vergunningen (sloopmelding) en subsidies en/of fondsen is een ingewikkelde klus, die we graag voor u uit handen nemen. Wij regelen de (sloop)vergunningen en het aanmelden bij diverse instanties. We voeren bovendien de asbestinventarisatie uit, want bij iedere verwijdering van asbest is een asbestinventarisatierapport noodzakelijk. We maken zo de kosten van de sanering inzichtelijk en u bent klaar voor een asbestvrij erf.
Waarom u nu uw asbestdak moet vervangen:
- Minder premiekosten. Met een asbestdak betaalt u meer premie voor de eventuele herstelkosten bij brand of storm.
- Een betere uitstraling en beter verkoopbaar.
Blijf op de hoogte! Schrijf u in voor de ABF Actueel.
ABF B.V. als uw kennispartner
Wij helpen bedrijven bij asbestinventarisatie, onderzoek en advies. Wilt u uw asbestdak vervangen? Wij zetten alle kosten op een rijtje en nemen al uw zorgen uit handen. Na onze werkzaamheden kan er direct gestart worden met saneren.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem contact op met ons en wij begeleiden u naar een duurzaam en asbestvrij erf.